پیکر شهید «داریوش رنجبر» در «یاسوج» تشییع و خاکسپاری شد 

پیکر مطهر شهید «داریوش رنجبر» از شهدای حادثه تروریستی «چابهار»، با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار استان کهگیلویه و بویراحمد تشییع و در گلزار شهدای شهر «یاسوج» خاکسپاری شد.
کد خبر: ۳۲۲۶۰۴
تاریخ انتشار: ۱۸ آذر ۱۳۹۷ - ۱۶:۴۶ - 09December 2018

پیکر شهید «داریوش رنجبر» در «یاسوج» تشییع و خاکسپاری شد به گزارش خبرنگار دفاع پرس از یاسوج، آیین تشییع و خاکسپاری پیکر مطهر شهید «داریوش رنجبر» از شهدای حادثه تروریستی چابهار، امروز (یک‌شنبه) با حضور گسترده مردم ولایت‌مدار و شهیدپرور استان کهگیلویه و بویراحمد برگزار شد.

آیین تشییع پیکر مطهر این شهید والامقام از ستاد فرماندهی نیروی انتظامی استان به سمت میدان هفتم‌تیر یاسوج برگزار و پس از اقامه نماز در میدان هفت تیر در گلزار مطهر شهدای این شهر خاکسپاری شد.

سردار «محسن فتحی‌زاده» معاون هماهنگ‌کننده ناجا در این آیین اظهار داشت: استکبار جهانی از ابتدای پیروزی انقلاب اسلامی به دنبال ضربه زدن به نظام ما بود و در این راه از هیچ راه و از هیچ کوششی دریغ نکرده است.

وی با بیان این‌که شهدا با نثار جان خود مسئولیت سنگینی را بر دوش ما گذاشتند، افزود: همرزمان ما در نیروی انتظامی همواره آماده جانفشانی برای حفظ امنیت جامعه اسلامی هستند.

جانشین معاون هماهنگ‌کننده ناجا به حادثه تروریستی چابهار اشاره داشت و گفت: به‌طور قطع عقبه این مزدوران و تروریست‌ها را دنبال خواهیم کرد و به دستگاه قضایی خواهیم سپرد.

انتهای پیام/

نظر شما
پربیننده ها